Cum te putem ajuta?

Site is offline. Click here for more info.

Am platit factura, dar exportul nu se realizeaza. Ce pot face?

In primul rand, cel mai bine este sa te conectezi in contul Storia.ro (cu adresa de mail a contului AtlaStock) si aici sunt 2 posibilitati:

  1. Primesti mesaj ca ai contul suspendat - caz in care cel mai bine este sa ne transmiti o copie (chiar si o poza facuta cu telefonul) a confirmarii de plata pe adresa contact@storia.ro - este posibil ca plata sa nu fi ajuns inca la noi sau, la efectuarea platii, sa fi omis sa completezi numarul facturii achitate. Imediat ce o primim, contul va fi reactivat si vei primi si o confirmare pe mail in acest sens.
  2. Contul este activ, cu toate acestea, nu poti exporta din AtlaStock.

In ambele situatii, ca sa se poata relua exportul anunturilor, este necesar sa faci reconfirmarea legaturii contului CRM AtlaStock cu cele din Storia.ro si cu OLX.

Concret, ce ai de facut:

  1. Intri in contul tau Atlastock - apoi, mergi la "Profilul meu" (in dreapta sus)
    • din Prezentarea companiei click pe Parteneri
    • selectezi tab-ul Storia
    • bifezi casuta Confirma parola
    • in campul afisat introduci parola contului Storia.
  2. Faci aceeasi operatiune cu tabul pentru OLX.  

La final ar trebui sa primesti un mesaj de sistem care sa confirme ca “Legatura cu partenerul a fost reinoita cu succes”.

Astfel, se va relua automat exportul anunturilor pe cele 2 platforme;

Totusi, daca problema persista, te rugam sa ne anunti la contact@storia.ro si rezolvam impreuna situatia.